past and present

Assalamualaikum

Tajuk kali ini amat penting disebabkan baru baru ini aku baru tersedar yang ade sesuatu yang mengacau pemikiran dan sanubari aku ni.chewaahh.haha.

secara serius aku disini mengatakan bahawasanya aku telah berubah menjadi seseorang yang bukan diri aku sendiri. semakin lama semakin hanyut aku di arus sosial semasa. semakin tidak terkawal. dan setelah ditegur seorang kawan yg bernama anonymous, aku telah memutuskan untuk kembali ke pangkal jalan.

aku ingin berubah. back to my normal life just like before this. bukan untuk menjadi anti sosial tetapi ingin menjaga kembali batas batas pergaulan aku yang semakin hari semakin sosial.

hal ini disebabkan aku takut pisang akan berbuah dua kali. tidak ingin lagi terjadi kejadian yang lame yang telah membuat diriku menderita selama setahun lebih. lebih rela jd the old me daripada kene balik bende itu.

trauma is still trauma. i still cannot get rid of it.im so sorry. selepas ini korang2 na tegor ak tegor jelah. ak bukanlah na anti sosial sangat pun. cume ak na jage balik cam dulu.cehh. cam prpuan sgt lak ak.haha

okay lah. cukuplah smpai sini je. bubye

till then, assalamualaikum n chiaoo!! xD

*btw, maybe dua ke tiga ari ni ak akn moody sbb gigi ak sakit.sobs3 :'(


semangat tu datang blik dengan tgk gmbr ni. amek iktibar dan tgh muhasabah diri. xD

1 l'amour:

:DD said...

taufiq, semoga berjaya berubah :D

Post a Comment

 

© Copyright perenungbulan . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates